FLEX
Jun 16 2010, 10:40 AM
QUOTE (Ake @ Jun 16 2010, 12:15 AM)

Brazil a avut cateva faze placute ochiului.
Da, facute de fundasul central Lucio, lateralul Maicon si inchizatorul(?) Elano.
In rest muci. Cind pui play-maker pe piticul retard Robinho care nu-l vede in joc pe Kaka (iesit din forma si asta) se cheama ca nu ai mijloc. Brazilia fara mijloc. Plm. N-am fost niciodata fan auri-verde, dar imi placea si mie sa ma uit la meciurile lor, mai vedeai o executie tehnica. Acum nimic, nada, ninguna, in afara de cei 5 oameni din spate.
Portocalia n-are corazon, dar are gel (muci?) in par, Drogba si-a rupt cotul si l-a afectat la gemeni.
Astept Spania si dau si io prognoza ...
TataBobu
Jun 16 2010, 10:45 AM
Iulian
Jun 16 2010, 01:01 PM
mie meciul Brazilia-PRK mi-a placut cel mai mult pana acum. bine nu le-am vazut pe toata ca e imposibil sa vezi 2-3 pe zi chiar si in conced/somaj fiind...
adso
Jun 16 2010, 01:34 PM
Coreea de nord in primele 8... ca sa nu spun in primele 6

si asta e pe bune

bre, nu te pui cu disperarea nebunului, trust me
AKD
Jun 16 2010, 01:40 PM
Nu-i rau ce zici. Mai ales ca jucatori ca
asta sunt pe cale de disparitie.
Iulian
Jun 16 2010, 02:26 PM
ala e un caz masiv cu capu'...
Luka
Jun 16 2010, 02:35 PM
Citez aproximativ din comentariul de aseara, care la randul lor citau dintr-un fotbaliator nord-coreean: Vom invinge Brazilia pt ca noi avem inimi neinfricate si suflete de razboinici. Sau poate era invers...n-are importanta. Ma gandesc ca le-ar sta bine la Steaua, alaturi de razboinicul sef.
Ca sa revin la subiect, slab rau campionatul pana acum. La majoritatea meciurilor m-am uitat strict pt ca erau de la Campionat, altfel inchideam tvul. Astept favorita mea, Spania.
TataBobu
Jun 16 2010, 02:38 PM
"..naţionala antrenată de Kim Jong.."
Am crezut ca si asta-i multilateral dezvoltat, om de tip nou, chestii de-astea. Noroc ca pe antrenor il cheama Hun.
Liviu M
Jun 16 2010, 02:48 PM
@
TataBobu: nu inteleg cum poti sa te indoiesti de omu' nou multilateral dezvoltat.
Daca va streseaza vuvuzela 
In other news, se pare ca Chile o sa bata Honduras... no surprises here.
Iulian
Jun 16 2010, 05:12 PM
he, he elvetienii au deschis scorul cu Spania...
L. E. si au castigat. asta a fost cel mai dramatic meci pana in prezent. desi Spania are sanse bune de calficiare cu Chile si Honduras.
Hehe, smecher bomica, nu a bagat predictii pana acu', fac pariu ca ar fi mers pe Chile

Noah, hai bomica, zi si tu pe cine vezi in sferturi/semifinale, sunt chiar curios
bomicabomic
Jun 16 2010, 06:55 PM
Bre, io am zis din primele postari cu cine merg. Spania si Argentina. Acu' daca mata din primele rezultate vezi altceva, aia e. Dar iti reamintesc ca noi in USA dupa o victorie in primul meci, dupa 4-1 cu Elvetia eram blana. Si totusi ne-am calificat.
Ca o parere personala, pina acu nimeni nu mi-a sarit in ochi, ca joc si gindire de joc. Desi e prematur. Ca multi stau la cutie. Meciurile adevarate incep dupa grupe.
Sa ne aducem aminte de Italia in Spania. 3 egaluri chinuite in grupe. Si dupe...i-a spulberat pe toti. Si ce joc.
Mache
Jun 16 2010, 06:59 PM
Eu anul asta nu stiu daca va mai ghicesc castigatoarea in cafea, in zborul politicienilor sau in zarurile lui Piturca.
Am mai facut-o acum 4 ani si nu m-ati crezut.
QUOTE (raducu68 @ Jul 10 2006, 10:14 AM)

Din pacate s-a confirmat
Cu ce raman dupa campionatul asta:
...
- cu predictiile absolut naucitoare ale lui Mache

Io-s de acord cu tine ca se menajeaza... nici io nu consider ca daca Spania a pierdut acu', e dusa. O sa-si revnia ei, cred.... daca trec de grupe

(pe bune acu', daca au ghinion si mai fac un meci naspa si cu Chile, au pus-o artistic; nu cred ca e probabil sa se intample asta, da' nici 100% exclus nu e).
Da' in alta ordine de idei - baga si matale macar semifinaliste, nu doar "Spania si Argentina" (uite, vezi, la fotbal bagsama ca avem pareri similare

). Ba chiar si sferturile. Sunt curios sa vaz pe cine vezi tu favorite in grupe, nu asa doar "overall".
bomicabomic
Jun 16 2010, 08:51 PM
QUOTE (vv @ Jun 16 2010, 08:02 PM)

si mai fac un meci naspa si cu Chile, au pus-o artistic; nu cred ca e probabil sa se intample asta, da' nici 100% exclus nu e).
So, sunt multe grupe ca sa stau sa le analizez.
O iau cu asta, de zici matale.
Chile nu pupa optimi. Mai iau max. 1 punct. Si ala cu Elvetia, care intre noi fie vorba e autobaza. Da' daca stam bine si ne gindim, ei si nord-coreenii mi s-au parut cei mai organizati. Nu fac multe. Dar ceea ce stiu sa faca fac bine.
Deci, Spania/Elvetia merg mai departe.
Apoi, Italia/Paraguay
Apoi, Germania/Ghana
S-ar putea sa ma insel, dar Slovenia nu merge mai departe. Vad Anglia/US. Englejii ca-s engleji si americanii mi s-au parut a se misca nitzel mai bine decit slovenii.
Argentina/Koreea desi as fi vrut Nigeria. Galbejitii mi se par nitzel mai ''dedicati'' spre competitie decit negracii, care-s in vacanta.
La ailalti nu ma pronunt pen'ca nu i-am vazut pe toti. Adica pa mexicani, portugheji, ivorieni, sud africani...
Aaa si cred ca Olanda si Japonia.
Luka
Jun 16 2010, 09:43 PM
Surpriza turneului, pt ca mereu exista una: Uruguay. Bineinteles, asta e doar o predictie. Ma bazez pe jucatorii (Forlan, Suarez etc) pe care ii au si pe jocul pe care l-am vazut pana acum.
Iulian
Jun 16 2010, 10:17 PM
mda, meciul asta cu RSA a fost surprinzator si prestatia cu Franta pare ca nu a fost intamplatoare. sigur merg mai departe. sunt curios cum or sa joace si cu Mexicul. RSA sunt cam fierti, nu-i prea vad sa ii bata pe francezi. Uruguayul, o tara cu numai 3 milioane de locuitori, are o imensa traditie fotbalistica - primul campionat mondial s-a tinut la Montevideo si au vreo 2-3 titluri mondiale la activ desi nimic in ultimii 50 de ani. Forlan a facut un meci de zile mari.
Mexicul cu Franta cred ca fac egal.
Nu cred, bre. Uruguay e "one-trick pony".... il marchezi bine pe Forlan (si cat de cat pe Suarez) si nu mai misca nimic. Cu Africa de Sud s-au descurcat, ca-s mai fraieri africanii.... da' cu Franta n-au aratat mai nimic in atac. Si io zic, ca s-ar putea sa aibe surprize si cu Mexicul... chit ca eu am mizat pe ei (i.e. ca-i bat pe mexicani si termina pe primul loc grupa

) . Insa dupa grupa, e alta mancare de peste, nu cred ca mai fac mare branza.
Iulian
Jun 16 2010, 10:27 PM
io zic ca au jucat bine si cu Franta. nu au facut ei mare lucru dar nici francezii nu au miscat mare lucru. Franta e o echipa mai buna, dar nu inotdeauna echipele mai bune castiga ( sau cateodata echipele mai putin bune joaca mai bine). d-aia e frumos fusbalu'...
bomicabomic
Jun 17 2010, 09:54 AM
Nu-sh cum sa va spun da' mie urina imi spune ca Franta nu se va califica sau daca o va face, va fi la ''mustache''. Chinuit. Daca la unii d'astia mari inteleg oaresce viziune de joc, la franceji nu vad nimic. E un talmesh-balmesh in jocul lor.
FLEX
Jun 17 2010, 11:00 AM
Vin cu prognoza dupa primele doua meciuri din grupe.
Optimi: Urugay, Mexic / Argentina, Coreea de Sud / Anglia, SUA / Germania, Ghana / Olanda, Japonia / ITALIA, Slovacia / Brazilia, Coreea de Nord / Chile, Spania.
Sferturi: Coreea de Sud - Anglia / Olanda - Spania / Argentina - Germania / ITALIA - Coreea de Nord
Semifinale: Anglia - Spania / Germania - ITALIA
Finala mica: Spania - ITALIA, cistiga ITALIA
Finala: Anglia - Germania, cistiga Germania
Sint curios daca-mi iese.
Nu ma injurati ca am scos Sudamerica din semifinale, pur si simplu nici una dintre echipe nu a aratat ca stie ce vrea de la acest Mondial; n-au un plan (Argentina) si nici vocatie (Brazilia). Uruguay nu se pune, e sub echipa din '90.
Germania si Olanda sint singurele care au aratat bucurie in joc (paradoxal, nu?), Anglia e foarte solida, Italia e egala cu ea insasi, locul 3 e minim ce pot lua la acest campionat daca reusesc sa evite Germania in semifinale merg mai sus. Spania abia s-a infuriat cu aceasta infringere, nu se mai opresc de acum pina in semifinale; o victorie lejera cu Elvetia i-ar fi impins la supraevaluare si o pateau mai tirziu cu alti ambitiosi de-astia de autobaza.
Asiaticii sint extrem de determinati, asa ca pe fondul blazarii celorlalti urca in corpore in optimi, iar Coreele chiar pina in sferturi.
No, in afara unui scenariu absolut SF (Grecia bate Nigeria si Argentina, Coreea de S bate Nigeria - LA SCOR ) - cre'ca avem prima echipa calificata din grupe

Deocamdata, raman la parerea ca Argentina si Nigeria se vor califica.
FLEX
Jun 17 2010, 04:33 PM
QUOTE (vv @ Jun 16 2010, 11:21 PM)

Nu cred, bre. Uruguay e "one-trick pony".... il marchezi bine pe Forlan (si cat de cat pe Suarez) si nu mai misca nimic. Cu Africa de Sud s-au descurcat, ca-s mai fraieri africanii.... da' cu Franta n-au aratat mai nimic in atac.
Vezi tu, in meciul cu Sudafrica Forlan a coborit un pic spre centru ca sa-si degajeze sprintul si sutul, de-aia s-a miscat mult mai lejer decit cu Franta. Plus ca Tabarez i-a ametit pe ciabalali cu 3 oameni in fata (sus-numitul, Suarez si Cavani). Deci depinde si de asezare si de supletea tactica a echipei.
Arhentina joaca din elan ... 4 la coreenii din sud.
fuck... a luat rosu Kaita, s-au complicat lucrurile. Sper totusi sa-i bata nigerienii pe greci, desi sunt cu un om in minus

[l.e.]2-1 pt. greci... e clar, totul e pierdut

Sper totusi sa nu-i ierte argentinienii, da' la faza asta, parca cele mai bune sanse de calificare le au coreenii acu'. Deeesi, daca ramane 2-1, Nigeria castiga meciu cu Korea (indiferent de scor) si Grecia pierde cu Argentina - tot Nigeria se califica.
Da' mie frica sa nu "se menajeze" Argentina, si sa faca egal cu/sa ia bataie de la Grecia.
katze
Jun 17 2010, 08:13 PM
Si eu as vrea sa castige Germania.
bomicabomic
Jun 17 2010, 09:54 PM
Cam din offside golu' mexicanilor. Da' cum v-am zis, nici cu francezii nu mi-e rusine.
bomicabomic
Jun 17 2010, 10:23 PM
So, Franta go home! Ce tare sunt!
Ba, comentatorul asta e absolut imbecil.
Drept e ca Uruguay+Mexic calificate e cel mai probabil scenariu, da' asta il da de sigur.... pana meah, de parca nu ar putea Uruguay sa bata Mexic de ex. cu un 2-0, ocazie la care atat Franta cat si Africa de Sud ar avea o sansa cinstita de calificare....
[l.e.] de ala de la TVR zic io

, altfel sunt de acord ca Franta probabil ca va pleca acasa, da' ma enerveaza comentatorii care analizeaza toate sansele pur teoretice de calificare ale RO, da' exclud din start posibilitatea ca altele sa se califice prin jocul rezultatelor.
bomicabomic
Jun 17 2010, 10:36 PM
QUOTE (vv @ Jun 17 2010, 11:24 PM)

pana meah, de parca nu ar putea Uruguay sa bata Mexic de ex. cu un 2-0, ocazie la care atat Franta cat si Africa de Sud ar avea o sansa cinstita de calificare....
Mah, Franta si SA pleaca acasa. Singuru' scenariu ca una din ele sa mearga mai departe este ca Mexicu sa bata la scor Uruguay si ori una ori alta sa faca acelasi lucru.
Putin probabil.
Se iau, parca in calcul, meciurile directe si dupa aia golaverajul. Poate ma insel, dar cred ca asa e.
LE: Cica nu-i asa, zice Prosport. Golaverajul face diferenta.
Deci, Mexic gol. 3-1. Franta 0-2...deci tre' sa-i bata pe Sa cu 3-0 si mexicanii sa ia bataie cum zici tu VV cu 2-0. Da' daca Mexicu o ia cu 3-1?
Defineste "la scor". COnteaza golaverajul, nu meciurile directe.
Daca bate Uruguay cu 2-0 pe Mexic, si Franta 2-0 pe Africa de Sud, s-au calificat Uruguay+Franta.
Nu e ceva foarte probabil, da' nici complet exclus. La fel cum nu e exclus 1-0 + 3-0, care ar duce la acelasi rezultat (Uruguay + Franta calificate)
[l.e.] Nu... ma insel. Francezilor le trebuie 2-0 + 3-0 sau 1-0 + 4-0 sau 1-0 + 5-2. Destul de greu, sunt de acord ca sansele lor sunt pur teoretice.
bomicabomic
Jun 17 2010, 10:48 PM
QUOTE (vv @ Jun 17 2010, 11:45 PM)

COnteaza golaverajul, nu meciurile directe.
Daca bate Uruguay cu 2-0 pe Mexic, si Franta 2-0 pe Africa de Sud, s-au calificat Uruguay+Franta.
Dap, cu golaverajul.
La 2-0, Fr-SA si 2-0 Ur-Mex...Franta face 2-2 golaveraj si Mexic 3-3. Se califica Mexic. Goluri mai multe marcate.
La 1-0 / 3-0 tot Mexic se duce. Golaveraj egal. Conteaza meciul direct.
La 2-0 / 3-0 se duce Franta. Sau 3-1, 4-0, sau etc...
LE: Stii ce va fi misto? Ca Franta ii va bate cu 3-0 pa SA si ailalti fac egal. Sa moara francezii da inima albastra, egalu' ala sa fie scos in ultimu minut.
Iulian
Jun 18 2010, 03:17 AM
ce 2-0 Uruguay- Mexico?!!! un egal ii coafeaza perfect si pe Mexic si pe Uruguay, pun pariu ca asta va fi rezultatul. doar si unii si altii il cetesc pe Cervantes... gimme a break! sau dame un respiro!
intrebarea e ce face USA maine ( azi adica la fata locului)...
Darwish
Jun 18 2010, 11:04 AM
Daca Austria - Germania au facut blat la mondialul din 1982 si Suedia - Danemarca au facut blat la europenele din 2004, de ce unii n-are face fratii latini si ei un blat? Mira-m-as sa nu fie asa... Daca nordicii au dat-o in bara, latinii n-are faceau?
FLEX
Jun 18 2010, 11:18 AM
Io nu i-as zice blat cu mintea mea de acum, ci "optimizarea traseului la Mondial", Uruguay-ul poate sa controleze indirect ce se intimpla mai departe pe partea ei de tablou daca nu forteaza cu Mexicul. Istoria a cam demonstrat ca "blatuitorii" si-o fura in fazele superioare si mai cred ca nu face bine la pisihic abordarea lejera a unui meci pe o curba crescatoare dpdv motivational (si cred ca si fizic).
Asa ca e de discutat daca ar trebui sa se faca sau nu intelegeri de-astea tacite. Staff-ul tehnic ar trebui sa hotarasca ce si cum, n-ar trebui lasati jucatorii de capul lor, ca ei ar merge sigur pe minima rezistenta, Mondialul e un Maraton de 7 meciuri cu intensitate in crescendo si ei sint oameni, nu fiare de calcat.
Apropos, Darwish, ce spanac a facut Marocul de nu s-a calificat? mi s-a parut tot timpul cea mai rasarita echipa din Africa in termeni de tehnica individuala si tactica a jocului.
bomicabomic
Jun 18 2010, 11:35 AM
Haidi bre, sa fim seriosi, vorbim de blat, cind ailalti tre' sa bata la 3 goluri diferenta?!?! Aia e, francejii si-au facut-o cu mina lor. N-au jucat nimic, nu merg mai departe...
Liviu M
Jun 18 2010, 11:38 AM
He, he, ziceau si comentatorii francezi dupa primul meci ca jucatorii francezi aveau mai multa grija sa nu iasa coechipierii in evidenta decat sa joace la castig

. Si au dat si o faza in care unul a preferat sa piarda mingea decat sa paseze unui coechipier in pozitie foarte buna.
Darwish
Jun 18 2010, 12:10 PM
Marocul trece printrun schimb de generatii... majoritatea echipei e formata din jucatori la 22-24 de ani si se vede, au pierdut meciuri in calificari din prostie crunta... imi pare rau ca egiptul n-a ajuns la campionatul mondial, asta a fost mereu problema psihica a egiptenilor: dau randament doar in conditiile in care regimul de meciuri e de tip concentrat (sunt ca motorina: ceva mai greu de pornit)...
Iulian
Jun 18 2010, 02:12 PM
Serbia a deschis scorul cu Germania...
Nitro001us
Jun 18 2010, 02:49 PM
Nemtii au ratat 11m!
FLEX
Jun 18 2010, 02:55 PM
Doicilandia e in 10!
Final!
0-1 la goluri, 1-2 la bare, 1-0 la penalty-uri ratate.
Se umfla vaselina in panzere dupa macelul aborigenilor si iar se impotmolira in Balkani.
Bravo Serbia!
bomicabomic
Jun 18 2010, 05:48 PM
Sa-l fut pa arbitru' ala din Mali care a anulat golul americanilor...Ce dreac aduc astia la CM d'astia acu cazuti din copac?
Dacicuss
Jun 18 2010, 06:10 PM
rasistule!
bomicabomic
Jun 18 2010, 06:15 PM
Ba, am zis sa-l fut pa arbitru, nu sa-i fut rasa...
Ce dreac bre, golul ala a fost valabil si daca arbitra da pa Soiuz 3.
Iulian
Jun 18 2010, 09:08 PM
da, golul a fost anulat aiurea...
bomicabomic
Jun 18 2010, 10:03 PM
Se nasparleste rau grupa Angliei si SUA...
Iulian
Jun 18 2010, 10:24 PM
daca Anglia face egal cu Algeria ultimele 2 meciuri din grupa vor fi sangeroase...
FLEX
Jun 19 2010, 10:16 AM
Anglia a facut egal cu Algeria. Sa vedem singele.
Germania s-a pus intr-o situatie imposibila cu infringerea asta, trebuie sa-i bata la scor pe ghanezi ca sa fie siguri-siguri. In mod normal nu le-ar fi greu, dar avind in vedere procentul de arieni din echipa nu se mai stie.
Mache
Jun 19 2010, 11:27 AM
Eu zic ca vor fi surprize pe la ultimele meciuri. Se para ca frigul din Africa de Sud ne le prieste unora.
adso
Jun 19 2010, 04:13 PM
QUOTE (Dacicuss @ Jun 18 2010, 07:10 PM)

rasistule!

frate, s-a imbolnavit dacu' de politicalicorectnesita

bre, trece cu nejte polinka
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.