←  Supapa, lanţu' şi pistonu'

Sinapse

»

Hibrid Vs Electric Vs Clasic

bomicabomic's Photo bomicabomic 27 Aug 2018

iti dai seama ca m-am dus :d:. de tuneluri si viaducte mi-s satul. frica era la tunelurile italiene. acu nu-sh ce sa mai zic de viaducte. :)

Quote

IRONICK's Photo IRONICK 27 Aug 2018

Cica vor sa le ia inapoi de la privati. Ca astia au luat doar taxele, nu le-au si intretinut periodic.
Quote

Dacicuss's Photo Dacicuss 22 Dec 2018

Hai sa traiti definitiv! Si Sarbatori fericite! No!

 

Cam de-o luna si jumate, mi-s curiosul/ciudatul posesor de "hybrid". Hyundai Ioniq pe numele lui; io i-as fi zis Ionica, romaneste...madam i-a zis Ilinca, nume de domnitza...in fine.

 

Dupa 4700km:

 

...si dupa chinul de 15 ani cu dizelare, SH si noi, sunt fericit (partial)

 

ma, masina e vis ( din al meu pdv) pe sosea, am devenit mai linistit la condus, nu mai sunt cocalar cu BMW, am toate draciile in interior ce-ti mangaie confortul, audio e Infinity (conesori), etc.

 Consumul inca nu e ce zice la carte, e inca rodaj, etc...se zice.

 

Dar all in all, nu regret ca am trecut la asiatice, cred c-o sa iau si o KONA electrica, dupa ce se lanseaza la anul, autonomie 430km.

Attached Thumbnails

  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
Quote

bflorian's Photo bflorian 22 Dec 2018

 

 

Frumos! Sa-ti mearga unsa. Dar continua putin descrierea. Aka cit consum la carte si cit in realitate, daca s-a schimbat viata pe frigul iernii fata de zilele calde... cred ca nu eplug-in nu?!, acceleratie..alea alea..

Quote

Dacicuss's Photo Dacicuss 22 Dec 2018

Draga Doc,

Hybrid e hybrid, plug-in e altceva. Plugu' tre incarcat, hibridul se incarca singur, transforma lucrul mecanic in energie electrica, etc...ca dinamul de la bicla.

Consumul dat de bilder, e de 3.7 aprox. io in timpul asta am scos, ardeleneste, fo 4.6-7. cica dupa fo 10k isi da drumul. Nu stiu; ce stiu sigur e ca toti mint. all in all, sunt multumit, e o satisfactie tehnica si electronica, fuck diesel, chit ca ma cam injura, mai ales muierile, prin parcari la supermarcheturi...se sperie.

 

Da, iarna, la pornire intra direct pe termic, daca sunt afara. Eu ies ca americanii...sau nemtii, direct din garaj deschid usa, poarta din drum cu telecomenzile si plec silentios, pe electric pana la birou. Adica in garaj am cam 10-12C. Strada mea are 1.1km pana in DN7 in coborare, se incarca. 3.3km pana la birou, sau 5km pana la sediul secundar, de nu ma grabesc si sa-i dau talpa, ii fac pe electric. Chiar cu 60-70km/h. Si panta aia de 1.1km, de fo 18 grade spre casa, o pot face pe electric in functie de cum ii dau talpa. Si masina comuta automat, nu controlez eu.

Care mai vrea sa intrebe de dotari, sa se uite pe site-ul marcii, e aia full din oferta. Are o gramada de dotari, cel putin 2-3 nu le-am activat deloc.

Quote

IRONICK's Photo IRONICK 22 Dec 2018

sa ma scuze domnu' ca intervin
da hybridul este de doua feluri

ala clasic, cu baterie mai mica - gen prius si ioniq (cred) care se incarca singur
ala plug-in, cu baterie mai mare, se incarca la priza dar si singur

sa o rulati cu placere si fara evenimente!
Quote

Dacicuss's Photo Dacicuss 23 Dec 2018

Ma ember, astia de la Hyundai zic ca exista doar un plug-in, ala de se incarca de la priza. Atat! daca era si-si, io pe ala eram chitit initial.

By the way, plughinu de la astia are fo 83km autonomie. Asa ca mai tango...

Quote

TataBobu's Photo TataBobu 23 Dec 2018

Pai aia e, ca Hyundai a facut doar hibrid simplu. Daca voiai musai si la priza si cu termic, mai la est sau mai la vest. Mitsu, Toyota, Porsche, BMW, Mercedes, cred ca si Volvo a scos ceva.
Sa te poarte fara incidente pe unde ai chef!
Quote

Dacicuss's Photo Dacicuss 23 Dec 2018

Dezinformare!

Hyundai e singura firma ce a pus trei variante de motorizare pe un model: electric, plug-in si hibrid.

 

Ma, vecinu are o toyota hibrid, un pretin din Spania are fo 4-5 la firma, mai are si Tesla X da'nu se pune....niciuna din hibride nu era cu optiunea si la priza, punct. Poate-s io prost si neinformat. Sau ce-am citit io e dezinformare.

Io stiu ca alea "la priza si termic"sunt plug-in...ca asa zice si numele...parerea mea.

 

ca zici de marcile alea premium, pardon, da' nu-mi permite borseta.

 

multam de urari, are 5 ani garantie totala, fara limita de km, acumulatorii 8 ani...o dau inainte de anii astia.

Quote

Darwish's Photo Darwish 23 Dec 2018

Sa-ti traiasca ionica... :)

Quote

Dacicuss's Photo Dacicuss 23 Dec 2018

Ilinca, moldovene!...Iti rupe fashu'  Corina!

Quote

hyde's Photo hyde 23 Dec 2018

Daca aveau anul trecut prin octombrie masini in showroom si eu aveam una de asta ca eram chitit pe hibrida. Dara asa am ajuns la mazda 2 litri benzina, nehibrida. Am zis ca următoarea o sa fie electrica. Rahat, am ajuns la un swift tot benzina. Acu, sigur următoarele vor fi electrice :)
Cum se comporta cutia in aglomeratie? Ca cam asta e boala dct/dsg urilor. La tararea prin aglomeratie nu prea's hotarate sa schimbe/cum sa schimbe viteza
Quote

IRONICK's Photo IRONICK 23 Dec 2018

Eu tineam minte ca hybrid se refera la motorizare, ca are mai multe motoare diferite. Restu' tine de solutia/tehnologia folosita in functie de producatorul auto.

 

Am gasit si o explicatie mai detaliata: https://en.wikipedia.../Hybrid_vehicle

 

Referitor la plug-in, este compromis. Ai deja o masina de o tona si ceva. Mai pui un motor electric si baterii. Dar cat de mari? Cat vrei autonomie?

O faci de 2 tone sau mai mult ? Cresti greutatea prea mult, consuma mai mult ...

83km este o autonomie buna pentru plug-in.

Quote

hyde's Photo hyde 24 Dec 2018

Ai hybrid cum e ionica (ilinca), prius, si restul gamei de la toyota care au o baterie cu range mic (2-5 km pe full electric) si motoare termice. Astea-s bune decat prin oras in aglomeratie ca sa nu mergi pe benzina. Se incarca bateriile in mers.

Ai phev - plugin hybrid cum e mitsubishi  Outlander P-HEV, mini cooper phev care pot fi incarcate la priza dar se incarca si in mers prin franare regenerativa.

Ai full electric - tesla, nissan, kia niro ev care nu au motoare termice si se incarca decat la priza.

Quote

Liviu M's Photo Liviu M 24 Dec 2018

niciuna din hibride nu era cu optiunea si la priza, punct.

Are si Toyota, mai nou, un Prius plugin.

Quote