←  Noi despre noi

Sinapse

»

S-O Micsoram Pe Omida

Iulian's Photo Iulian 18 Feb 2016

172

Quote

Marius's Photo Marius 18 Feb 2016

io, dupa ce am atins 85-ul cum nu credeam ca se va mai intampla, asta anu trecut prin noiembrie, acu sunt pe la 88 si in cea mai buna forma estetica de pana acum.. :d:
si nu kilele de pe cantar conteaza ci care-s procentele alea.. masa musculara / grasime corporala / apa retinuta ...
Quote

Iulian's Photo Iulian 18 Feb 2016

aha, tu iesti ala de pe bicicleta roz pana la urma, nu?

Quote

Marius's Photo Marius 19 Feb 2016

dap.. io-s ala.. in viitor :d:

 

 

sou.. astazi tocmai am aflat ca daca vrei sa slabesti nu activitatile cardio sunt cele mai indicate  :unsure: ..smuara ma-sa, nici acu nu-mi vine sa cred..

Quote

TataBobu's Photo TataBobu 19 Feb 2016

Da' care?

Quote

adso's Photo adso 19 Feb 2016

alea vagino.

Quote

Marius's Photo Marius 19 Feb 2016

Da' care?

 

antrenamentele cu greutati. ca cica daca faci zilnic 1 ora de cardio versus 1 ora de greutati, in pauza dintre antrenamente corpul are un consum caloric mai ridicat in situatia din urma.. de unde rezulta o ardere mai buna a grasimilor per general.. sa zic timp de o luna. dar musai cu atentie maxima pe alimentatie si musai sa faci ora aia de antrenament cu regularitate, nu o data la doua saptamani..

sau chestiile combinate, gen aerobic cu greutati medii, repetari multe...

adevarul e ca am bagat si eu niste circuite d-astea de exercitii combinate.. am fost surprins sa vad ca spre finalul antrenamentului sarisem de 180 ritmul cardiac :d: ..

 

mda..oricum tot nu cred studiile astea.. pur si simplu ma uit la tot ce inseamna sportiv de anduranta si la cat de schilod este.. in fine.. ma mai documentez pe tema asta desi nu e ceva care sa ma preocupe chiar acu.

Quote

Iulian's Photo Iulian 19 Feb 2016

da, e mai bine pentru ars grasimi. efectul nu e insa imediat ci in timp pe masura ce cresti masa musculara. in esenta muschiul e cel mai mare consumator de grasimi. 

 

ai nevoie insa si de cardio. si cardio e mai bun pt ars grasimi daca il faci in reprize de intensitate respectiva. 2-3 min lejer dupa care sprint, alternand.

 

la cardio daca tragi prea tare si te apropii de hipoxie ( livrarea de oxigen catre muschi este maximizata) muschiul trece la folosirea de glucide, sau proteine care au nevoie de mai putin oxigen pentru ardere. tine de coeficientul respirator ( cu cat mai mic cu atat ai nevoie de mai mult oxigen).

 

https://en.wikipedia...ratory_quotient

 

deci daca vrei sa arzi grasime trebuie sa tragi moderat sau sa ai pauze care sa permita reoxigenarea completa a muschiului.

Quote

miki's Photo miki 19 Feb 2016

Da bre... sportivii de anduranta sint schilozi si in general anduranta presupune cardio
Dar ai afac nu 1-2 oree/zi ci minim 4...:P

Quote

Marius's Photo Marius 19 Feb 2016

[...] si cardio e mai bun pt ars grasimi daca il faci in reprize de intensitate respectiva. 2-3 min lejer dupa care sprint, alternand.

 

da, intervale le zice.

 

oricum, eu eram ferm convins ca daca alergi ca boul pe banda cate 1 ora /zi e cea mai potrivita metoda sa arzi grasimile.. acum sa constat ca defapt e mai eficient sa faci exercitii cu greutati, adica sa nici nu pierzi masa musculara.. cul :d:

Quote

laur's Photo laur 23 Feb 2016

Aici este explicat destul de bine cum sta treaba cu slabitul/puls http://www.crossthel...-de-ritmul.html

Quote