←  Cu Doru prin ţară

Sinapse

»

Cum E Drumu?

Liviu M's Photo Liviu M 30 May 2012

nu e bine...pentru ca

Din pozele de la gogu se vede ca soseaua asa cum e ea acum e lipita de calea ferata. Nu cred ca au vreo sansa sa ajunga la giratoriile pe care le-ai desenat tu peste sine. Daca au loc de doo giratorii si pot ajunge asa cum ai desenat tu, pot ajunge si direct cu bretele (LE si o legatura intre tuneluri/bretele pe sub autostrada, pe partea "cealalta").
Parerea mea, normal.
Quote

mil's Photo mil 30 May 2012

raspunsul la intrebarea cum poate traversa soseau calea ferata de care e lipita este: pe dedesubt..se coboara jumatate de centura de langa calea ferata sub nivelul caii ferate, si se face o bretea de urcare sub calea ferata la inceput pasaj pana urca la suprafata in giratoriu (cel din stanga) si din giratoriu din dreapta se coboara o alta bretea care trece pe sub sina si intra in CB...CB va fi pe jumatate intr-un fel de pasaj deschis...de ce sunt giratorii, pentru ca nu e loc si sa urci si sa cobori de la -4m la 6-7 m pe aceeasi parte a A3 (mai ales la pretul terenului de acolo)...deci faci o urcare mai serpuita pe o parte si o coborare la fel de serpuita pe celalata cu un pasaj dublu sens intre ele si 2 giratorii ca sa poti schimba directia d eoriunde spre orice (ceea ce in varianta cu 2 giratorii a CNADNR nu e posibila)...daca terenul ar fi ieftin sa intinzi bretelele spre bucuresti macar 700 m, giratoriile ar fi excluse...dar nu e.
Quote

Liviu M's Photo Liviu M 30 May 2012

Pai eu tot nu ma prind cu ce scurteaza giratoriile bretelele. Mie giratoriile alea mi se par extra bretelelor (adica bretelele iti trebuie oricum, giratoriile sunt extra).

LE Da' cum ziceam, e doar parerea mea si nu neaparat buna.
Quote

Iulian's Photo Iulian 30 May 2012

un avantaj cu giratoriile astea ar fi ca daca ai luat iesirea gresit te poti intoarce pe autostrada/centura imediat, ceea ce la trifoi nu merge - trebuie sa mergi pana la urmatoarea iesire. in rest ai dreptate, cred ca mai mult incetinesc traficul. la engleji giratoriile erau in locul semaforului la intersectia bretelelor cu drumul secundar.
Quote

Liviu M's Photo Liviu M 30 May 2012

Un avantaj discutabil cuplat cu un dezavantaj major - gatuirea traficului in 2 puncte.
Da' cum orice lucratura in infrastructura ar trebui sa rezolve din probleme, nu pot decat sa salut conectarea celor doua indiferent de solutia adoptata.

LE Ce semafoare, ce drum secundar? E aproape o incrucisare de autostrazi (sau asa ar trebui sa ajunga).
Quote

Iulian's Photo Iulian 30 May 2012

da, asta ar trebui tratata ca intersectia a doua autostrazi.

io am zis ca am vazut la engleji giratorii d-astea la intrarea/iesirea de pe autostrada, dar se faceau catre drumuri secundare nu pentru intersectia a doua autostrazi.
Quote

VAXXi's Photo VAXXi 30 May 2012

Asta pentru ca giratoriul e o intersectie buna, dar doar la nivel redus-mediu de trafic. Este o intersectie de tip lent, deoarece n-ai vizibilitate si te obliga la reducerea vitezei si asigurare; apropo, de-asta se pun movilele alea imense de pamant in centru intentionat: ca sa nu ai vizibilitate, ceea ce te face sa reduci viteza instinctiv :) La trafic ridicat, constituie niste "busoane" serioase si asta o sa se vada daca-ncepe sa fie folosita autostrada. Problema e ca nu se stie cati dintre soferi o sa se lupta cu iesirea din Bucuresti spre autostrada, cred ca-i mai rapid sa ajungi la Baneasa/DN1 decat spre iesirea in A3. Da' vedem.
Quote

mil's Photo mil 30 May 2012

nu e bani dom'le...ca ar fi facut trifoi...trebuie si expropieri si mutat calea aia ferata mai in bucuresti cu niste zeci de m...si bag seama ca nu mai suntem in stare sa construim un km de cale ferata de la o vreme...mai bine facem un pod de zeci de milioane peste...sa desfiintam si sa vindem sina la fier vechi...la aia suntem mult mai buni

in lumina noilor indicatii...de la varianta CNADNR de aci
http://maps.google.f...a...umanie&z=17

se propune asta: unde cu galben este o bretea noua de descarcare din A3 in CB care are meritul de utiliza un sg giratoriu () deci mai rapida cumva, se pare ca inca mai are inca loc pe acolo si cu rosu o cocoasa pe un singur sens care sa supratraveseze toate deviatiile CB giratoriu...cina vrea sa meraga intins pe centura sa nu se mai complice cu giratoriul ala:

Attached Thumbnails

  • A3_CB.jpg
Quote

Iulian's Photo Iulian 30 May 2012

ar putea face trifoiul pe deasupa caii ferate, mai ales daca zici ca e deja aproape de centura. oricum autostrada va veni peste centura, deci s-ar putea calcula bretelele astfel incat sa vina si peste calea ferata. ai nevoie e adevarat de minim 50-60m raza de la mijlocul intersectiei... chestia-i ca, cu cat raza e mai mica cu atat viteza masinilor pe bretelele interioare va fi mai mica ( probabil vor trebui sa faca benzi mai lungi de decelerare/accelerare pe autostrada si centura).
Quote

VAXXi's Photo VAXXi 30 May 2012

Bre, vorbiti de cloverleafs intr-o tara/oras unde s-a intalnit podul cu cablurile de curent ale CFR ? sau un' s-a facut pasaju' Pipera fara bretele, ca nu au putut/vrut sa exproprieze o benzinarie ? wtf.
Quote

Marius's Photo Marius 30 May 2012

tu ai halit chestia aia cu firele de tren si chiar si acum crezi ca-i adevarata?
Quote

VAXXi's Photo VAXXi 30 May 2012

N-am citit nimic care sa contrazica; daca stii mai multe, da-i cu iluminatu' :)
Quote

Marius's Photo Marius 30 May 2012

pai n-aveai ce sa citesti.. aia a fost o aberatie scormonita de un tembel, ziaristii si mai dobitoci au preluat-o si au ridicat-o la nivel de mega-informatie, realitatea fiind cu totul alta.. nu s-a mutat niciun fir, podul trecea linistit pe deasupra.. era o iluzie optica de la nivelul solului..
Quote

VAXXi's Photo VAXXi 30 May 2012

Ah, asta n-o prinsesem, am priceput. Da' Pipera tot n-are bretele :)
Quote

Liviu M's Photo Liviu M 31 May 2012

nu e bani dom'le...ca ar fi facut trifoi...

Dupa parerea mea banii-s aceiasi. Autostrada trece peste calea ferata, dupa care vin bretelele (ca in desenul tau), bretele pe care le unesti cu tunelurile da' fara giratorii. Unde-s banii in plus? :hmm:
Quote